Björg - Smycken

En av mina favoriter. BjØrg Jewlery. Vilka fina smycken.



Ring R220S  Halsband M010  

Alla smycken tillverkas för hand i äkta silver, guld på silver och oxiderat silver. De stenar som används i smyckena är Diamant,Topaz, Safir, Rhodolite, Peridot mm.

 Det typiska för Björg smycken är den grova lite råa ytan som gör att smyckena blir unika och personliga. 

Många av smyckena har små texter ( i guld eller oxiderat svart) som kan vara både humoristiska, kaxiga och kärleksfulla.

 Hitta ditt personliga smycke som får dej att stråla lite extra. JAG HAR HITTAT MINA... MIN ANDRA HÄLFT HÄR HEMMA VET VILKA DET ÄR EFTER NÅGON TIMMA FRAMFÖR DATORN . . . LER.


Kommentarer
Postat av: TameraORTEGA

I would like to say that I have have got good experience of research essays purchasing. I tell that the <a href="http://www.bestwritingservice.com">essay writing services</a> can be really great helper in the papers completing case.

2012-02-03 @ 00:10:25
URL: http://www.bestwritingservice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0