FARS DAG 8/11

Då var det söndag igen, veckorna går fort fram. Idag är det redan den åttonde november och fars dag. Ska själv till min far idag och äta middag. Min pappa är jag riktigt stolt över. Han kan det mesta och ställer alltid upp. Har alltid och kommer förhoppningsvis alltid att finnas där för mig. Hoppas ni hittat något fint till er far idag. Annars kommer här lite tips på presenter.


Alla bilder är från Bluebox (http://www.bluebox.se). 1. Nyckelring, är 7 cm utan ring 11 cm inklusive ring. Blankpolerad metall, svart emalj med text på framsidan. 2. Slippies sofftoflor, som kan värmas i micron för frusna fötter. De är gjorda i fleecematerial och fyllda med linfrö med en mjuk doft av lavendel. 3. Rakset från brittiska Edwin Jagger. Setet består av en hållare i metall, en trebladig rakhyvel och en rakborste med grävlingsstrån.

15 Kvadrat : 15 arkitektritade friggebodar "15 kvadrat", en bok om arkitektritade friggebodar. Författare Eva Wrede.

Varför inte köpa en biljett till färjestads hemmamatch eventuellt den 16/1-2010 då de möter Frölunda hemma i Karlstad.

Eller den här snygga radion från Bush. Digital DAB radio. Finns hos Broarne. www.broarne.se

images/uploads/heminredning/bush_2.jpg

Sen behöver man ju inte köpa något heller utan jag tror många skulle uppsaktta en god middag med familjen och en mysig söndag eftermiddag bara. En kram eller ett sms skulle nog göra många glada också då det kanske inte alltid är så lätt att träffas. Ni kommer säkert på något bra för att göra detta till en speciell dag för far.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0