God måndag

God måndag, nionde november och tjugo år sedan Berlin muren revs. Har i helgen varit i Göteborg på hem och villa mässan. Finns självklart jätte mycket att se på och få en massa tips och råd till hemmet. Nu var vi dock i det stadiet att vårt hem precis är färdigt. Fanns därför inte så mycket för oss detta året. Kanske nästa.

När vi ändå var i storstaden gjorde vi även ett besök hos syster yster som är kock. Hon lagade super god middag till oss. Jag fick en bulgursallad med kyckling och min sambo en smarrig hamburgare. Det hela avslutade hon med en glassbomb med glass, grädde, maränger, chokladsås och JORDGUBBAR. Tack
På vägen tillbaka till bilen hittade jag en urmysig affär som hette Pia H interiör. Kunde gått där inne i evigheter. Fanns hur mcyket saker som helst så man var tvungen att gå några vändor för man såg inte allt på första. Hittade två pallar som fick åka med oss hem. Pallarna var från ett danskt företag - Jeanne d`Arc Living.

Pia H interiör ligger på korsvägen, mitt emot svenska mässan har har väldigt fina saker.





      www.villacollektion.dk





















































Hemma i hallen. Byrån är från Bruka design. Enkel vit byrå med cement skiva och fyra små lådor. Perfekt för vantar, halsdukar, mössor och saker till hunden. Lampa från EM, ramar från SIA och blomma med kruka från Mynta. Tidningskorgen är från Elins och pallarna - dom ny inköpta från Göteborg kommer från Jeanne d`arc living och köptes på Pia H interör.

    

Kommentarer
Postat av: Mia.

Gud vilka snygga pallar. Ska verkligen ta mig en titt i denna butiken när jag är ledig nästa gång. Finns dom inågot annat utförande? MVH Mia.

2009-11-09 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0