Min favorit - Ranunkel

Var en sväng inne hos min goa vän KD och tittade i butiken. Man vill verkligen köpa allt hos henne. Hon och mannen ska komma hem till oss på tisdag kväll för lite glögg. Blev inspirerad av mig själv och kände för att piffa lite i köket och bjuda goda vänner på något gott. Sen ska vi pynta inför julen i vårt nya hus. Ska bli så kul. 

Bukettranunkel/Hybridranunkel  Hittade då i blomkylen min favorit blomma RANUNKEL. Fick bli en stor bukett med vita idag. Hade dock svårt att bestämma mig vart dom skulle stå, vill ju ha en sån här bukett i alla rum. Började med köket då vi åt kvällsmiddag men sen fick de följa med upp i tv rummet. Man måste ju ha dom där de syns.

 

 

Den här blomman ska defenitivt få finnas med i min bröllopsbukett den STORA dagen men det är lågt kvar dit men drömma kan man ju alltid ....


Kommentarer
Postat av: OneillCarla21

There are no secrets that define writing firms. Hence, you will not have to worry when <a href="http://www.supremeessays.com/buy-a-essay.html">buy a essay</a>. Moreover, I should assure, it supposes to be absolutely safe.

2012-02-05 @ 01:49:38
URL: http://www.supremeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0