Klubbkväll på MYNTA

Igår 15/10 var det dax för klubbkväll på MYNTA. Det serverades mojitos och en massa fina höstnyheter på hyllorna. Massor av folk var i butiken och alla såg mycket nöjda ut. Drinkarna var också en hit. Själv införskaffade jag mig i en helt underbar väska som precis kommit in. Den är handgjord i Marocco och är av getskinn. Gul och super fräsch.! Fanns i fler färger men kännde att den här passade mig perfekt. Bilder finns på den när den står i vår klädkammare...matchar tapeten där inne ser jag...

Finns inte så många som har den här väskan heller till försäljning och ska tydligen inte göras i så många upplagor, kul att få vara en ägare av dessa väskor.

 

 

www.pipolsazaar.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.pipolsbazaar.com är adressen. Snygg.

2009-10-16 @ 12:30:24
Postat av: Karin

Superfin! Kul att du gillar den!

2009-10-29 @ 11:15:19
URL: http://karindahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0