Blue Bag

Vanlig vecka igen utan några konstiga påskledigheter. Kalas har det också varit för hela slanten i helgen då släkten var här och firade oss två födelsedagsbarn i April.

Igår fick jag något som jag önskat mig länge av min sambo - en blå väska från Ceannis
Big flap bag - Mixed Leather Bags Collection; Blue.
Big flap bag - Living Accessories



Den här kommer jag att trivas med. Har redan lagt undan mina andra väskor och prioriterad mn blåa till våren. Självklart får jag nog använda min gula snygga som jag köpt hos Mynta också för den är riktigt läcker (finns med i ett tidgare inlägg). Trevlig fortsättning på veckan. Nu ska jag bjuda L på cup cake när han ser på fotboll. Skämmer bort honom tror jag men det är han värd efter den här presenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0