Gult och vårkänslor.

Hela helgen har speglat sig i gula nyanser. Våren har verkligen tittat fram hos oss. Solen har stått i topp och vitsippor och tussilagon är på väg upp ur marken med sina fina blommor. Påsk har annars gått fort förbi, tur att det är en dag kvar imorgon. Idag ska vi på kalas - känns som det varit kalas och släktmiddagar hela påsken men det är ju bara kul, man ses ju inte så ofta egentligen.






Hittade en ny vårjacka i helgen också som jag är mycket nöjd med. Den är blå med luva och lite utställd.
Får se om jag hittar någon bra bild på den så ni kan få njuta ni med.

Nu ska jag bjuda våran goe vän Pär på lite fika efter att killarna har tvättat bilarna. Fortsatt trevlig helg. Kram från mig.

 


Kommentarer
Postat av: caroline

passade dina fina secondhand fynd? :)

mina passade finfint, lite stora men så ska det va,

vi måste ses oftare!

kramar

2010-04-07 @ 22:28:15
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0