Jordgubbar

I torsdags när min sambo fyllde år, åt vi jordgubbar för fösta gången. Självklart inte svenska men dom var helt ok. Fick en stark längtan efter sommaren (men först måste vi ju njuta av våren som för tillfället är här och lyser med sin närvaro). När jag tänkte på sommaren tänkte jag på

 Fjällbacka - där vi latar oss på lediga dagar, oftast på en ö utanför hamnen.
 Jordgubbar - dom röda bären som är så söta och saftiga, synd att dom inte finns året runt att plocka i trädgården. Sommar klänningar i fina färger och tunna tyger. 
Converse skor. Älskar mina vita converse. Passar till allt och sitter som ett smäck på foten. 
Sol, bad och varma dagar. 

  

Vad längar ni efter? Mjukglass, golf, fotollssäsongen, inreda sommarstugan... ???

Ha e fortsatt bra dag. Jag ska göra det bästa av min, som inte börjat bra men imorgon blir nog allt bra igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfina träskor. Letade efter sådanna hela förra sommaren, i år får det defentivt bli ett par om jag hittar.

2010-04-11 @ 06:30:19
Postat av: ´lill sis

hej du sis! vilken fin tårta den känner jag allt igen.. men jovisst saknar jag dig! ses snart love you!

2010-04-13 @ 03:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0