Valborg

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Känns som dagarna går så fort förbi, april bara försvann. Nu är det redan MAJ. Längtar efter semester i alla fall, börjar känna mig lite sliten nu efter hösten och vintern. Semester kommer att kännas välbehvöligt och skönt. Vad ska man göra på sin semester då, förutom att sola, bada, grilla och vila....

Hade gärna velat åka utomlands men är nog ej så bra nu när man är på tjocken. Annars hade en grekisk ö inte suttit fel att längta efter just nu. Man kanske kan åka ändå, undra hur länge man får flyga med gravid mage??

Ska hoppa in i duschen nu för att sen ta på mig vinter outfit och kolla på sambon när de spelar fotboll. Får nog inhandla lite fredagsgodis också så man håller humöret på topp. Nu för tiden finns det onsdaggodis, fredagsgodis och söndagsgodis.... får bli ett slut på detta när de nio måndaderna är slut, men nu är det gott. Ett sug, ett oeskrivligt sug efter saker som man aldrig tidgare kanske velat ha eller köpt. Men godis och citronlemonade mmmm, så gott.

Trevlig första maj på er från mig. Ses snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0