Bröllop

Nu på lördag ska vi på bröllop. En barndomsvän till min sambo ska gifta sig i hemmaortens kyrka. Ska bli spännande att se hur de har lagt upp allt och vad alla har på sig för fina klänningar. Antingen kan det bli en katastrof eller så blir det en bal på slottet. Jag tror eller jag vet att det kommer att bli det sist nämnda. Tyvärr är man själv inte så laddad för detta då man mest känner sig som en flodhäst i sin blåa klänning. Men men inget man kan rå för och jag är ju jätte lycklig att livet i magen växer (mamma också tyvärr).


Undra hur bruden kommer att se ut. Bilder kommer efter helgen men hittade lite tips och fina bilder på klänningar och det kanske är någon av dom eller en helt ny modell. Har nämligen hört att hon ska sy upp den i Grebbestad så det blir nog något över allt annat.



Kommentarer
Postat av: Tina Johansson

Du ser inte alls ut som en flodhäst magen klär dej jättebra och vilken lycka sedan

kram mamma

2010-08-26 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0