Äntligen JUL

Har idag genomfört en lång bilresa för att fira julhelgen tillsammans med familjen i fjällen. Efter små korta fikapauser och ammning kom vi fram efter lunch. Brasan var tänd och snön låg som ett täcke utanför stugan. Det kändes som en dröm. Har nu dragit på mig mjukisdressen och krypit upp i soffan med familjen runt mig, känns som när man var liten igen. Man räknar ner timmar och är lite spännd inför julafton. Melkers första jul är det dessutom. Han ska då få ha på sig sin lilla tomtedräckt och invänta tomten, som kommer med dom allra första julklapparna till en mycket snäll kille.

Ska ut i backen imorgon, antingen promera med vagnen eller dra på mig skidor och dra ett par åk. Beror dock på väder och vind. Upp hit hade vi som kallast -33 grader. Phuu det känns i kinderna när man går ut vill jag lova.!

God jul så kommer jag att uppdatera er mer med bilder och annat kul under semestern. 

 
 Det gäller att ha rätt grejer med sig. Inget glömt hoppas jag efter den packningen vi hade med oss i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0