Söndagspromenad på berget

Denna dag började hlet underbart. Tog en lång promenad med familjen på berget. Gick en 5 km i snö, känndes dock som 1 mil när det är så mycket snö. I efterhand tänkte nog alla att vi skulle tagit skidorna. Som avlsutning blev det fika med bullar, smörgås och kaffe. Stella fick ett ben.

Igår gjorde vi iordning på tvättstugan. Blir jätte fin. Vitt och lite grått. Var på IKEA i fredags och inköte lite garderboer och hatt- och skohyllor. Nu ska det bli grant hemma...

Kommer jsnart med lite bilder så ni får se hur fint det kommer att vara hemma. Men det kanske behvös för tvätta är ju inte jätte kul, men det går ju bättre när man har bra utrymme.

Återkommer med mer info snart. Ha det gott så länge.



En sån här ska jag sticka mig och ha i sommar på kusten. Linus och jag är hos mamma och går stick kurs idag efter promenaden. . . går väl inte jätte bra, tror mamma får sticka tröjan...


Kommentarer
Postat av: tina johansson

Tack Anna och Linus för en kanon dag detta får vi göra om Och tröjan tror jag du klara att sticka med hjälp av mej Ni var jätte duktiga båda två vilket tålamod att vilja lära sig

Kram mamma och pappa

2010-02-07 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0