Barnvagn

Många runt omkring skaffar barn i år. Min bästa vän som jag kanske nämnt tidigare ska ha fram i vår och sa här om dagen att det varit och tittat på vagn, men det var inte lätt. Man ska välja färg, hjul, tyg osv. Listan kan göars oändligt lång. Är det någon som har bra tips till dem så skriv gärna till mig och berätta. Själv har man ju hund och behöver inte tänka på detta och när vi diskuterade hade jag ingen vidare erfarnehet och gav nog därför inga expert råd. Lycka till i alla fall gumman! Här kommer lite bilder på fina vagnar i alla fall . . .  kanske kan hjälpa lite men ni visste ju på ett ungefär vad ni tänkt er.



Sen är det väl lite mysigt att ha en namnskylt på vagnen, tycker ni inte det? Lite mer för mannen i familjen också, det blir som att välja till bilen. . .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0