Regn, åska och värme.

Visst är den svenska somamren helt underbar. I flera veckor har vi haft turen att ha fint väder med mycket sol och bad. Idag är första dagen på riktigt länge som det faller stora regn droppar på vår gata. Känns skönt för gräsmattan börjar bli brun och blommorna börjar slakna. En dags om denna då och då är het ok eftersom det snart kommer sol igen. Själv är jag hemma för tillfälellet och bara tar det lugnt. Magen min växer och sparkarna blir hårdare och effektivare. Börjar nog bli trångt i magen för honom eller henne. Barnrummet har börjat få sig en liten ompyssling också. Jätte kul men svårt att göra det neutralt.

Har hittat lite sidor som gett förslag på barnrum. Vårt är redan mycket vitt i olika nyanser för att sedan kunna blandas med rött eller blått. Ja eller varför inte grönt, rosa, gult eller ja vilken färg som passar bäst helt enkelt.

barnrum_red_house






Liten vrå
Barnrum

Det sista rummet tycker jag passar bäst på den stilen jag gillar. Vitt med något färginslag. Gammalt blandat med nytt. Lovar att visa hur vårt blev sen framöver.

Trevlig fortsatt vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0