Journée Girl á Göteborg

Som sagt tjej dag i Göteborg. Jag, mamma, syster och svägrska tog oss en dags tripp till Göteborg för att umgås och shoppa. Lyx. Mys. Underart. Kul. Ja orden för denna dagen kan bli många.

 

Smarrig och lyxig choklad kaka under elva kaffet. På ett jätte charmigt fik, som syter yster tipsade om. I Like a lot. Får bli fler gånger här.



Ja här var det vi satt. Mitt på gågatan, folk sprang fram och tillbaka, några till arbetet, andra till skolan och en del var säkert lika lediga som vi och njöt av solens framfart med en kopp i springande fart eller brevid oss på en träsoffa.



Avslutade dagen med att gå på IKEA. Alltid lika kul men orken försvann lite när vi kom dit. Orkade bara köpa lite nya påslakan, MED FÄRG. Lite kul men olikt mig. Mycket sköna och passande.

Dagen innan lyxade jag med lång frukost hos M. Jätte mysigt efteråt så tog vi en långpromenad i skogen och runt golfbanan, tänk vad mycket lite luft kan göra. Dagen var ju inte slut där heller, fick lunch hos mormor och morfor i deras mysiga torp.



Ses snart igen. Tar lite längre tid mellan inläggen nu, har mycket annat att göra. Men ska förbättra mig. Trevlig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0