Första advent

Utanför mitt fönster yr snön. Det är verkligen snökaos idag. Skulle egentligen åkt på babysim idag med två av mina vänner och Melkers goa kompisar Helge och Willy! Men det får bli en annan dag för idag vill ingen ge sig ut på vägen i bil i alla fall.

Ändrade planer och då fick det istället bli underställ, raggsockar, en stor kopp kaffe och mys i soffan med Melker. Ska fortsätta sy gardiner och små pynta inför första advent. Då är det jätte mysigt att det är snö ute och lite små kallt. 

I helgen är det julskyltning i Vara och det är tradition att åka in och se hur alla butiker har skyltat i sina fönster inför julen. Vem vinner årets tävling tro?? Må bäste man/kvinna vinna. 

Vilka adventsljusstakar har ni i era fönster? Här kommer lite tips. . .

 Pappersgran Christmaslightning - vit


Ses snart igen,.

Ps. Tack för ett trevligt julbord i lördags samt ett mysigt födelsedagskalas igår ds.


Kommentarer
Postat av: Tina Johansson

Det är jag som ska tacka för att ni kom och förgyllde min dag. alltid lika roligt när ni kommer

Och gott att ni håller er inne och myser i detta väder

2010-11-25 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0