Första Maj

Då var det dax att snart byta månad igen. Tiden går alldeles för fort tycker jag, vill bara stanna klockan och njuta av mammaledighet, Melker och väder. Har inte varit så aktiv på att blogga sista tiden, som sagt tiden går åt till så mycket annat.

Ska försöka uppdatera er med vad vi gjort sista tiden ändå. Haft skön semester i Göteborg med Melkers mormor som innehöll shopping, mys och vila. Vi har firat Moster Marie som fyllt 50 år med stort kalas. Varit i Fjällbacka och hjälpt våra föräldrar med deras husvagnar, som ska stå där hela sommaren nu. Påskfirande med goda vänner och smaskig påskbuffé. Fyllt år och firat med familjen. Njutit av det fina vårvädret och träffat mammor och kompisar till Melker för att utbyta tankar och funderingar kring våra nya familjemedlemmar. Men det bästa av allt tror jag var när min syster ko och överraskade oss i Karlstad med att komma hem! Du är söt du!


Skogspromenad med Malin, Helge och Melker. Åt lunch på Hunneberg.

 En bråkdel av påskbuffén hos Kristin. I bild syns min västerbotten paj med soltorkade tomater.

I helgen är det ju som sagt ny månad och det ska firas med Malin, Mattias och Helge. Hoppas på bra väder så vi kan grilla och sitta ute och äta.

Vad ska ni göra? Trevlig helg i alla fall. Hoppas vi ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0