Mysig hemma helg.

I helgen hade jag det riktigt bra. Blev bortbjuden till bästa vännen Malin med respektive och barn på lördagskvällen och fick äta riktgit smarrig tacopaj och hemmagjort pannacotta, MUMS.
Kvällen avslutades med spel som tjejerna vann tre av tre möjliga. Vi var riktigt bra på med andra ord och gester måste jag säga.

Sov sedan över hos mamma och pappa och blev ompysslad med frukost och lunch dagen efter samt en skön lång promenad på två timmar i solen. Kvällen asvlutades hemma hos oss med kladdkaka och kaffe med besök av faster och farbror samt min bror med fru. Ska förresten byta namn till Thornberg - låter riktgit proffsigt. Får nog träna lite på detta för det är svårt att byta namn bara så där.



Igår fick jag äran att åka med Kristin till Skövde och shoppa lite samt umgås och prata skit. Det är skönt att träffa människor som gör att man blir helt fylld av energi.

Ska nu sätta  mig och planera en tre rätters meny som vi ska bjuda grannarna på framöver. Har på börjat en "halv åtta hos mig" tävling mellan paren. Första middagen var jätte gor och vi är nummer två. Nervöst.





Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas ni mår bra! Den där tävlingen kommer ni ju vinna lätt - vet ju dock inte vilka era medtävlande är men...

Tänke vi kunde boka in en fika nästa vecka, ringer dig i morgon! Pok

2011-02-26 @ 16:38:00
URL: http://karindahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0