Sebran

Nu är det ett tag sedan bloggen uppdaterades men har lite annat att göra nu. All min tid går åt till någon som är mycket mer värdefull, Melker.

Trivs med att vara mamma men det har tagit sin lilla tid att komma in i mamma rollen. Men vilken känsla det är. Den kärleken man känner för sitt barn går bara inte att beskriva. Jag skulle verkligen göra allt för honom. Det finns ingen finare och sötare än han (så här tycker ju självklart alla mammaor). Nu är det tid att börja med babysim, babysång och stor och liten. Mamma behöver träffa andra mammaor och utbyta vuxenfrågor samt Melker behöver få komma ut och träffa sina nya vänner.

Hemma börjar vi nu renovera i källaren, har lite svårt att bestämma oss för utseeendet i det nya lilla rummet ska byggas fram. Kontor? Lekrum? Gästrum? osv. Vad ska vi ha på väggar och golv. Själv tror jag det blir lite panel på väggarna med någon färglad tapet och matta på golvet så kan det i dags läget bli kontor och om några år lekrum. Man måste tänka praktiskt.


En av Melkers nya kompisar i nallelådan är Sebran Tage som han fick i doppresent av Mia. tack säger vi.
Vill också skicka en bamsekram till syster yster i France. KRAM KRAM.


Kommentarer
Postat av: sis

hej, åh vad mysigt det låter.. gillar den lilla killen jag med och saknar honom massor.. jag vill bara skicka tillbaka en bamse kram till er alla 3 och så kommer jag och test-bor i erat gäst rum när det blir klart :) älskar er

2011-01-25 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0