Vårkänslan

Nu längtar jag efter våren. Gillar vintern också men igår när solen sken och riktigt värmde på himlen fick det mig att längta till våren. Igår var vi även på kalas hos bror som fyllde år, nästa år blir det jämt. Men i år ska han och sambon fokusera på sitt stora bröllop som ska inträffa i augusti. Ska bli så skoj, är dock lite nervös för talet som man känner att man bör hålla. Några tips?

Melker växer och frodas. Han sover just nu lite eftermiddag och mamma får kvalitetstid med räkningar och datafix. Med en stor kopp kaffe och apelsin.



Vill nu få in lite mer färg hemma och en massa färska blommor. Har just nu tulpaner ståendes på skänken i köket, som gör att man blir glad varje gång man är där och det vill inte säga sällan. Fram med färgen nu efter vintern. Min blir nog grön och gul men även lite rosa kan gå i år tror jag. Kram på er.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0