Frukost

Ja idag kom bilderna från fotograferingen som vi tog i fredags. Melker charmar mamma på dom flesta korten så det kommer att bli ruskigt svårt att välja. Vilka ska köpa och rama in?.

Har idag haft en skön dag. Varit på babysång, tagit en promenad och fick sen ett oväntat besök av Pia. Hon kom med present till Melker och en påse nybakat bröd till mig. Tack, det smakade riktigt gott. Ska imorgon få frukost besök av Lina och Emelie så tänkte bjuda dom på ett smakprov också. Är ju inte så bra på att baka så kan kanske fråga om hon vill baka lite bröd till mig. Elle rså får jag helt enkelt ta och lära mig.



Skulle vara härligt att ha en glasveranda att duka fint i när man ska få gäster. Kanske får en när vi bygger uterum. God natt. Sov Gott
Ska till Göteborg snart och då ska jag passa på att njuta av något nybakat och gott i Haga igen.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myyysigt! Jag vill också ha en glasveranda! Drömma måste man göra... Ha en riktigt go kväll! Kram

2011-03-30 @ 20:33:25
Postat av: tina johansson

jag längtar efter göteborg och fint väder så vi kan sitta ute och fika Jo du en glasveranda är aldrig fel kram mamma

2011-04-02 @ 21:16:08
Postat av: Anonym

Vill se korten på den lille godingen!

2011-04-05 @ 21:17:48
URL: http://karindahlin.blogg.se/
Postat av: Karin // DBKD

Jag vill se korten på den lille godingen!

2011-04-05 @ 21:18:23
URL: http://karindahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0