På återseende

Fasen vad länge sedan det var jag befann mig här. Finns så mycket annat som tar min tid nu men på ett mycket positivt sätt.
Har börjat jobba igen och det är så himla kul, sprudlar av positiv energi -  får dock se hur länge det håller i sig. Melker har fyllt ETT år och spenderar en del tid på dagis. Hemma i huser har det däremot inte hänt så mycket, där har däremot orken börjat tyna bort men får nog ta lite av min jobbenergi och lägga här hemma istället kanske.
Melkers ett årsdag med familjen. Hemmagjord tårta med chokladbottnar som har fyllts med vitchokladmousse och ett lager blåbärsmousse. Toppades med grädde och amerikanska blåbär! He loved it!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tina Johansson

Oj vad det var kul att du skriver här igen. har väntat på att du ska komma igång igen.

2011-11-21 @ 08:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0